10 maart 2019

22 Juni: Naar Dusseldorf!


Dag 0 van de vakantie!

Morgen vliegen we pas, maar vandaag gaan we al naar Düsseldorf. Niet alleen omdat dit relaxt is, maar ook omdat het op deze manier (min of meer) goedkoop parkeren is. 

Jurgen is vandaag al vrij en zoals altijd 'moet' ik nog werken. Komt mooi uit; kan hij alle laatste dingen even regelen. Bovendien is zijn zonnebril toch nog klaar net voor de vakantie dus die kan hij op gaan halen, en zijn nieuwe rijbewijs is klaar. De koffers hebben we gelukkig dit weekend al ingepakt, dus daar moeten alleen nog de laatste toiletspullen in. 

Om 16.30 uur ben ik thuis en een uur later zitten we in de auto, geheel volgens traditie onderweg naar Etten-Leur. Na de koffie bij de (schoon)ouders rijden we door naar Düsseldorf.
De Tomtom doet stom en vindt dat we dwars door Venlo moeten. Dat vinden wij niet dus dat gaat even mis. Geen idee waarom, maar goed. 
Uiteindelijk zijn we dan toch om 20.45 uur bij 't Golden Tulip Esprit Arena. 
Daar blijkt dat we toch enigszins in den aap zijn gelogeerd: Alleen de shuttle náár het vliegveld zit bij de prijs in. Hmmm. Dat hadden we niet helemaal mee gekregen. 

Na het inchecken gaan we op weg naar de kamer. Dat is nog een kleine puzzeltocht want de layout van het hotel is op de verdieping waar wij zitten best bijzonder. Ik ben hier al eens voor mijn werk geweest en ik kan me niet herinneren dat ik toen zo'n moeite had om m'n kamer te vinden. Maar goed, uiteindelijk lukt het en hij ziet er prima uit. Wel dunne kussentjes, maar het is maar voor een nachtje. De shuttle gaat morgen om 10.00 uur dus de wekker hoeft niet al te vroeg!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten